HÍREK

A Bridgestone cég története

A Bridgestone cég története

Az abroncs választék igen nagy kis hazánkban.

Még akkor is, amikor nincs éppen szezon váltás. Amikor viszont eljön egy-egy szezon vége és az autósok arra kényszerülnek, hogy abroncs garnitúrát válasszanak a gyártók nagyobbnál nagyobb akciókkal bombázzák a vásárló közönséget.

Tehát ha megoldható, érdemes ezen időszak alatt új abroncsra költeni, hiszen nagyon kedvező áron vásárolhatunk kitűnő minőségű abroncsokat. A Bridgestone a világ egyik legismertebb abroncs gyártó cége. Hírnevét méltán köszönheti kitűnő alapanyagokból készített kifogástalan abroncsainak, melyeket előszeretettel vásárolnak az autó tulajdonosok. Egy-egy akció keretében, a kitűnő minőségű abroncsokat igen jó áron szerezhetjük be. A cég egy japán tulajdonban lévő gyártó, amelyet Shojiro Ishibashi alapított még az 1930-as évek elején. A márkanév egy japán szóból ered, melynek jelentése kőhíd. A cég különböző méretű gyárai az egész világban megtalálhatóak, jelenleg több mint 24 kisebb-nagyobb országban működik mérnöki pontossággal összehangolva a több mint 140 gyár. A 2009-es évben végzett felmérések alapján szögezhetjük le ezt a számot, azóta a cég folyamatosan fejlődik és terjeszkedik, évről-évre egyre nagyobb profitot realizálva. A kutatások kimutatták, hogy jelenleg a cég piacvezető gyártóként van jelen, azaz megelőz olyan nagyobb gyártókat mint Michelin, a Pirelli, a Contitental, vagy esetleg a Goodyear. Nagyon fontos információ, hogy a Bridgestone nagyobb gyáraiban készülnek a méltán népszerű Firestone és Daytone márkanévre hallgató abroncsok is. Az 1950-es években a Bridgesone volt az első olyan abroncs gyártó cég, amely az úgynevezett műselyem kábel segítségével kezdett abroncsokat értékesíteni a piacon. A kifogástalan minőség és hosszú élettartam szavatolta akkoriban a még ismeretlen márka fellendülését, majd későbbi fennmaradását is. Mivel a gyár az első években igen nagy bevétel kiesés áldozata lett, így szükségessé vált a nagyobb volumenű értékesítés és magasabb technológia kialakítása. Ezen két alapkövetelményt a mai napig nagyon fontosnak tartják a tulajdonosok. Mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technika fejlődését követően az előállítási és gyártási folyamatok minimum olyan gyorsan tudjon haladni. A megnövekvő vásárlói igények ugyanis megkövetelik a folyamatos piaci jelenlétet, valamint azt, hogy minden szezonban kifogástalan minőségű abroncsok álljanak a kereskedők polcain.